PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika na naslove, razvidne na spletnih straneh ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Toper d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora (skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov). Kot ponudnik spletne trgovine na območju republike Slovenije, objavljamo elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Odstop od pogodbe, vračilo blaga ali zamenjava

Izpolnite obrazec in označite svoje želje.

Odstop od pogodbe

Kupec, ki je potrošnik, lahko v roku 14-ih koledarskih dneh dni od prejema izdelka, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev (43.členZVPot). Vračilo je možno uveljavljati pri izdelkih, ki niso nošeni. Vračilo izdelka po naročilu oziroma po meri ni možno. Odstop od pogodbe kupec sporoči na elektronski naslov info@toper.si, po pošti ali neposredno v poslovalnici. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od odstopa od pogodbe (nakupa) skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe.
Vračilo artikla poteka po pošti, na naslov: TOPER TRGOVINA CELJE, Glavni trg 18, 3000 Celje.

Vračilo izdelk-a/ov

Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z vračilom izdelkov je strošek poštnine pri vračilu blaga.
Kupnino vam bomo povrnili v roku 14 koledarskih dni na TRR, ki ga boste vpisali v obrazec vračila in zamenjave. Vrne se vplačan znesek, na TRR kupca. Ponudnik si pridržuje pravico, da zadrži vračilo prejete kupnine dokler ne prejme vrnjenega izdelka oz. dokler kupec ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj ponudniku. Ponudnik prejeta plačila kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva.Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od odstopa od pogodbe (nakupa) skupaj z obrazcem za vračilo, ki ga lahko natisnete tukaj.

Zamenjava blaga

Potrošnik lahko v roku 14 koledarskih dni od prejema pošiljke artikel zamenja. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte v paket in ga pošljite na naš naslov. Priložite obrazec, ki ga lahko natisnete tukaj.

Nov izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času.

Poštnino vračila blaga in vnovičnega pošiljanja krije kupec sam.

Prejeto blago se mora vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži, nespremenjeni količini, z originalnimi obesnimi etiketami, razen v primeru, če ste blago/paket prejeli uničeno ali poškodovano, o čemer nas morate obvestiti in v primeru poškodovanega paketa na Pošti Slovenije ali GLS oddati pritožbo.

Poškodovan izdelek

Če je izdelek poškodovan ali se je po uporabi nepričakovano in neprimerno deformiral , ga lahko vrnete na naš naslov. Izpoljete obrazec za vračilo izdelkov, ki ga boste potrebovali ob vračilu izdelkov. Na njem se nahajajo navodila, ki jih pozorno preberite in pravilno vpišite vse potrebne podatke za vračilo. Vrnjen izdelek bomo predali v reklamacijsko službo, ki bo ocenila upravičenost reklamacije. O rezultatu postopka in nadaljnjih korakih vas bomo obvestili v roku 8 dni po prejemu reklamacije.

Toper odgovarja za skrite napake, ne odgovarja pa za napake in morebitno škodo, ki nastane ob nepravilnem vzdrževanju izdelka.

Strošek pošiljanja je v primeru upravičene reklamacije na strani Topra d.o.o.

Postopek vračila ali zamenjave blaga ( splošno)

Vaš paket je poleg naročenega blaga vseboval račun in obrazec za vračilo izdelkov, ki ga boste potrebovali ob vračilu ali zamenjavi izdelkov. Na njem se nahajajo navodila, ki jih pozorno preberite in pravilno vpišite vse potrebne podatke za vračilo.

Stroški poštnine ob vračilu ali zamenjavi v znesku poštnine ( 4,00 Eur) so breme kupca, razen v primeru krivdnih okoliščin s strani Toper, o čemer nas morate predhodno obvestiti, kot je navedeno na obrazcu Vračila in zamenjave, ki ste ga prejeli skupaj z naročenimi izdelki.

V kolikor blaga ni mogoče vrniti, zaradi njegove narave po pošti, lahko kupec obvesti Toper d.o.o., glede prevzema.
V primeru vračila na podlagi krivde spletne trgovine Toper , boste pisno prejeli naše soglasje o vračilu izdelka na naše stroške. Izdelek morate vrniti preko GLS pri čemer na SPREMNICO – obrazec za oddajo paketa, NE VPISUJETE VREDNOSTI ali ODKUPNINE, vpišete le naslovnika in pošiljatelja.

Naslov za vračila in zamenjave  – kam lahko vrnem artikel?

Artikel morate vrniti v nespremenjeni in nepoškodovani obliki (beri prejšnji odstavek) preko GLS, na naslov:
Toper trgovina Celje
Glavni trg 18,
3000 Celje

Vračilo Toper spletna trgovina

Priložite pravilno in popolno izpolnjen obrazec za vračilo in zamenjavo blaga, ki ste ga prejeli v paketu skupaj z računom in izdelki. Obrazec je na voljo tudi tukaj.

Stroški pošiljanja – tabela

1. Naročila za Slovenijo
Vrednost naročila  
Poštnina do 5 kg4,00 (z DDV) 
 
2. Naročila za države v EU
Vrednost naročila  
Poštnina do 5 kg20,83 € + DDV 
 
3. Naročila za države izven EU
Vrednost naročilapo dogovorupo dogovoru
Poštnina do 5 kgstopite v stik z namistopite v stik z nami