General conditions

Splošni pogoji Spletne Trgovine toper so sestavljeni v skladu z Uradnim listom RS – "4288. Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) (uradno prečiščeno besedilo)” ter na podlagi priporočil GZS-Gospodarske Zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino toper, ki je ponudnik storitev e-poslovanja, upravlja podjetje Toper d.o.o..

Ob registraciji v sistem spletne trgovine Toperstore, obiskovalec pridobi uporabniško ime (enako uporabniškemu imenu njegove elektronske pošte) ter svoje geslo.
Obiskovalec strani je ob registraciji dolžan vnesti relevantne in pravilne osebne podatke. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Toperstore, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

POGOJI POSLOVANJA

POGODBA
med TOPER d.o.o.
Glavni teg 18
3000 Celje

ki ga zastopa direktor družbe Sara Stepanjan
Matična št. 6433596000
Davčna št. SI38571501 in smo zavezanec za DDV
Vpis v sodni register: 02.09.2013 pri Okrožnem sodišču v Kranju  št. Srg 2013/34287
(v nadaljnjem besedilu “ponudnik” spletne trgovine TOPER/Toperstore

In

kupcem
(v nadaljnjem besedilu “kupec”)

 

SPLOŠNO

Namen teh pogojev poslovanja je jasno definirati prodajne pogoje med ponudnikom in njegovimi kupci. Po pogodbi se kot kupec razume vsaka fizična ali pravna oseba, ki je opravila nakup na spletni strani Toper, ne glede na to ali je šlo za kupca posameznika/potrošnika ali ne.

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Toper so sestavljeni v skladu z Obligacijskim zakonikom RS, Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili TZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika v Spletni trgovini Toper , pravice uporabnika/kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo izdelkov, ki so na voljo v Spletni trgovini, Toper ki posluje na območju Republike Slovenije. Spletno trgovino Toper  upravlja Toper d.o.o., Glavni trg 18, 3000 Celje.

 

Navedeni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem obisku ali nakupu na spletni strani, in sicer z oddajo naročila na spletni strani Toper.

S potrditvijo naročila kupec samodejno sprejme navedene pogoje poslovanja. Ti pogoji poslovanja izključujejo kakršnekoli druge pogoje poslovanja z izjemo določil morebitne pisne pogodbe, ki jo na pobudo kupca ali ponudnika sprejmeta in podpišeta kupec ter ponudnik.

Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani, ki si jih lahko kupec prenese na svojo elektronsko napravo preko internetne povezave dostopne na spletni strani ponudnika.

Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli dopolnijo z novimi določili, zato se kupcu predlaga, da jih prebere ob vsakem nakupu. Vsaka verzija pogojev poslovanja je posebej datirana. Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani v času oddaje naročila.

V sistemu Toper spletna trgovina  lahko nakupujejo registrirani kupci.

Nakup opravljen preko spletnih strani Toper, se šteje za nakup, opravljen skladno s pravnim redom Republike Slovenije. Slovenska notranja zakonodaja ima prednost pred evropsko zakonodajo.

Dostavo izdelkov, kupljenih preko spletnih strani Toper, zagotavlja ponudnik preko svojih lastnih virov ali/in preko pogodbenih partnerjev na teritoriju Slovenije v skladu s pogoji lokacije in območij, na katerih ponudnik izvaja dostavo na dom.

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba na Toper ažurira in spreminja pogosto in hitro. Ponudnik si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih značilnosti prodajnih izdelkov, ki jih pridobi od dobaviteljev, zato ponudnik ne odgovarja za morebitne napake v podatkih.

Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike za vse prodajne izdelke na spletni strani. V primeru morebitnih estetskih razlik med sliko in dejanskim izdelkom, to ne vpliva na specifikacijo samega izdelka.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto ponudnika (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v roku, ki ga izbere kupec na podlagi ponujenih možnosti ponudnika),
  • pogoje dostave izdelkov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,
  • način plačila in dostave,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka – vse na posebno oz. izrecno zahtevo kupca,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

S klikom »DODAJ V KOŠARICO« kupec izjavlja:

  • da je v skladu z zakonom starejši/starejša od 18 let;
  • da mu ni odvzeta poslovna sposobnost;

 

POGOJI IN SPLOŠNE DOLOČBE IN INFORMACIJE O REGISTRACIJI

Registracija:

  • Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku;
  • Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu;
  • Za potrebe poslovanja ponudnik zbira naslednje podatke:
    – ime in priimek,
    – naslov in kraj bivanja,
    – naslov elektronske pošte,
    – uporabniško ime, ki je enako naslovu elektronske pošte,
    – geslo v skriti obliki,
    – ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v obrazec na spletnem mestu spletne trgovine Toper
  • Z registracijo uporabnik soglaša da bo prejemal obvestila, ki so vezana na njegovo naročilo oziroma sistemska obvestila. V kolikor ob registraciji označi »checkbox« pa soglaša s sprejemanjem obvestil o posebnih ugodnostih in akcijah, predstavitvah novih izdelkov in o morebitnih aktualnih nagradnih igrah.
  • Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ponudnik ne odgovarja.

Vsak registrirani uporabnik dovoli uporabo svojih osebnih podatkov (zgolj taksativno navedenih osebnih podatkov kot navedenih v 2. odst. 72. člena Zakona o varstvu osebnih podatkov) za potrebe izpolnitve naročila in ostalo, z naročilom povezano in potrebno komunikacijo ter za namene neposrednega trženja in proučevanja nakupnih navad.

 

PONUDBA

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta, se ponudba spletne trgovine toper ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene se predstavljajo kot Redne cene, Akcijske Cene in Spletne cene ob priložnosti.
Redne cene so maloprodajne cene, ki jih določa podjetje Toper d.o.o.
Redna cena v spletni trgovini toper je prikazana tako neregistriranim kot registriranim uporabnikom spletne trgovine.

Akcijska cena je cena, ki se pojavi in velja za nakup oblačila preko spleta, ki je ugodnejši od ostalih. Gre za omejeno število vročih oblačil za katere ni nujno, da so vseh številk in barv.

Spletna cena je cena, ki se pojavi in velja za nakup preko spleta v primeru, ko gre za določeno število artiklov v omejeni količini ali posebno kolekcijo športnih oblačil, ki jo je možno naročiti samo preko spletne trgovine toper.

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine TOPER

Če želite direktno komunicirati s Spletno trgovino TOPER pokličite na telefonsko številko +386(4)292 6111, vsak dan od ponedeljka do petka, od 9:00 do 20:00 in soboto od 9:00-14:00

 

CENE

Naročanje v spletni trgovini Toper poteka v slovenskem jeziku prek interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izdelke se lahko izbira in naroča iz seznama izdelkov na spletnih straneh. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog. Cene na spletu so praviloma enake kot v fizični maloprodajni mreži. Izjema so posebne akcijske ponudbe, ki so pripravljene izključno za Toper.

Akcijske in druge posebne cene so lahko v Toper dodatno označene. Navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila kupca oziroma so veljavne cene tiste cene, kot so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika.

Vse cene v spletni trgovini Toper so navedene v evrih ,ter že vsebujejo davek na dodano vrednost – DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelkov.

Cene, objavljene v spletni trgovini Toper, se neprestano spreminjajo in se oblikujejo tudi na osnovi posebnih akcijskih ponudb, uvajanja novih izdelkov ali drugih promocijskih aktivnosti.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo oz. pošlje elektronsko sporočilo s potrditvijo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

STATUS NAROČILA (SAMO REGISTRIRANI KUPCI)

Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v informacijski sistem ponudnika. Kupcu so dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Pravni status takšnega naročila je “prednaročilo” in ne zavezuje ponudnika k zagotovitvi naročenih izdelkov, dokler naročilo ni potrjeno s strani ponudnika.

Naročilo v obdelavi: Ko informacijski sistem sprejme naročilo kupca, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavo naročenih izdelkov in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov naročila ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Pravni status takšnega naročila je “naročilo” in zavezuje ponudnika k zagotovitvi naročenih izdelkov. Za naročila, ki odstopajo od povprečnih naročil pri ponudniku si ponudnik pridržuje pravico kontaktirati kupca ter preveriti naročilo in po potrebi zahtevati drug način plačila – vse iz nabora predvidenih plačilnih sredstev oz. zahtevati drugo ustrezno zavarovanje.

Blago odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi oziroma odpošlje.

Blago, ki je naročeno v spletni trgovini Toper, gre na pot v najkrajšem možnem času, predvidoma najkasneje v 3 delovnih dneh. Spletna trgovina Toper bo za odpremo blaga pooblastila GLS z dostavnim časom max. 3 delovnih dni.

Svojo pošiljko boste tako prejeli najkasneje v 3 delovnih dneh od oddaje naročila! V kolikor pošiljke v predvidenem času ne prejmete, nas nemudoma kontaktirajte.

Izkušnje kažejo, da je 70% kupcev svoje naročilo prejelo v roku 24 ur. Ostalih 20% v roku 3-4 delovnih dni in izjemoma 10% nad 5 dni, o čemer smo kupce predhodno obvestili

Oddana naročila se obdelujejo v delovnem času od ponedeljka do petka po vrstnem redu oddanih naročil, oz. po planiranih časovnih terminih za prevzem blaga. Kupec je obveščen o statusih naročila in predvidenem roku dobave.

V primeru, ko blaga ni mogoče dobaviti, Toper kupca direktno kontaktira in se dogovori za ustrezno rešitev.

 

POSTOPEK NAKUPA

1. Korak – Izbor in dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico
Izdelek, ki ga želite kupiti, dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb »V košarico«. Če ste z nakupovanjem zaključili, kliknite na gumb »naprej na naročilo«. Če želite v košarico dodati še druge izdelke, kliknite na gumb »Posodobi košaro «.
V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. V košarici si lahko v vsakem trenutku ogledate seznam izbranih izdelkov, spremenite količino ali odstranite izdelek iz košarice. Ko z dodajanjem izdelkov v košarico zaključite, kliknite na gumb »Naprej na naročilo«.

2. Korak – Registracija ali vpis uporabnika
Ko ste v košarico dodali vse želene izdelke, nadaljujete na naslednji korak, kjer vpišete podatke za začetek naročila. Če ste že registrirani v spletno prodajalno, izberite možnost »Stalna stranka ali imate kupon? « in vpišite uporabniško ime in geslo, ki ste ga dobili ob prijavi. Če v spletno prodajalno še niste registrirani, izberite možnost »Registriraj se kot nov uporabnik« in v polja vpišite vse potrebne podatke za registracijo.

3. Korak – Naslov za dostavo
V tretjem koraku sledi vpis oziroma pregled kontaktnih podatkov za dostavo. Registrirani uporabniki spletne prodajalne v tem koraku preverite že vpisane kontaktne podatke. V primeru, da želite dostavo na drug naslov, kliknite možnost »Dostava na drug naslov« in vpišite kontaktne podatke za dostavo na želen naslov. Obvezen je vnos telefonske številke za dostavo. Kliknite na »Sprejemam pogoje nakupa« in nadaljujte na naslednji korak.

4. Korak – Plačilo
Izbirate lahko med tremi načini plačila in sicer:

  • plačilo po povzetju; ko bo administrator potrdil in obdelal vaše naročilo, bo blago odposlano na vaš naslov za dostavo. Pred dostavo vas bo poklical dostavljalec in sporočil predvideni čas dostave. Naročene izdelke boste plačali ob prevzemu, in sicer z gotovino.
  • plačilo po predračunu; ob potrditvi naročila vam bomo na elektronski naslov poslali predračun. Po plačanem predračunu in potrjenem naročilu, bo blago odposlano. Pred dostavo vas bo poklical dostavljalec in sporočil predvideni čas dostave.
  • plačilo z debetno oziroma kreditno kartico; po oddaji naročila boste avtomatsko preusmerjeni na spletno stran, kjer boste vnesli podatke o kreditni kartici ter izvedli plačilo. Po izbiri načina plačila, ki vam najbolj ustreza, kliknite na gumb »Zaključi nakup «.

 

PLAČILA

Vse cene v spletni trgovini Toper so navedene v evrih ,ter že vsebujejo davek na dodano vrednost – DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Spletna trgovina Toper lahko posluje znotraj Republike Slovenije, kupci – imetniki kartic Visa in MasterCard pa lahko blago naročajo tudi iz držav izven navedenega območja.

Spletna trgovina Toper omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino po povzetju;
  • s plačilom preko Paypal računa;
  • s plačilno/kreditno kartico (Diners Club, Mastercard, Visa, Activa);
  • z gotovino ob osebnem prevzemu v trgovini Toper Kranj, Stara cesta 25, 4000 Kranj

Upravitelj spletna trgovine Toper kupcu ob nakupu izda račun z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in v njegovem uporabniškem profilu, dostopna v vsakem trenutku.

Plačilo po povzetju

Kupoprodajna pogodba oz. naročilo je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (podatki v profilu uporabnika) in se hrani za čas/rok potreben za hrambo tovrstnih listin skladno s pozitivno zakonodajo in računovodskimi standardi.

Blago odposlano

Naročilo kupca ekipa spletne trgovine Toper praviloma pripravi in odpremi na pošto v roku 3 delovnih dni oz. izjemoma v daljšem času, o čemer predhodno obvesti kupca.

Izdaja in prevzem računa

Ob prevzemu blaga, kupljenega v Spletni trgovini Toper, kupec prejme za kupljene izdelke račun v tiskani obliki. Pravilnost podatkov je kupec dolžan preveriti pred oddajo naročila. Kupec je dolžan ob prevzemu blaga v primeru dostave na dom, poleg blaga prevzeti in zadržati tudi račun. V primeru prevzema naročenih izdelkov v poslovalnicah po Sloveniji, mora kupec prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve dobave blaga kupcu, če ima ta neporavnana pretekla naročila ali je v pravnem sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko Toper, če zlorablja pravico do vračila blaga skladno s 43.č. členom Zakona o varstvu potrošnikov.

Spletni obrazec naročila, ki ga izpolni kupec ob naročilu, ne velja kot račun. Ne glede na vrsto nakupa ali način plačila, bo račun za nakupljeno blago dostavljen s paketom z nakupljenim blagom.

Ponudnik v svoji bazi hrani elektronsko kopijo poslanega računa in sicer za čas/rok potreben za hrambo tovrstnih listin skladno s pozitivno zakonodajo in računovodskimi standardi.

 

DOSTAVA BLAGA

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku ter skladno s pogoji in cenikom, ki je objavljen v spletni trgovini Toper.

Za dostavo naročila mora biti:

  • zagotovljen dostop dostavnega vozila neposredno do lokacije, navedene na naročilu;
  • zagotovljena možnost parkiranja dostavnega vozila na lokaciji, navedeni na naročilu.

Za dostavo naročil uporabljamo GLS. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji njihovi lokaciji. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Naročeno blago je kupec dolžan prevzeti ob določeni uri in dnevu na določeni lokaciji ter ga plačati na način, ki je določen ob oddaji naročila. Ob prevzemu kupec s podpisom potrdi količino in kakovost naročenega blaga.

Stroški pošiljanja

nad 200 € je dostava BREZPLAČNA!

Strošek dostave je enoten za celotno Slovenijo in se ne razlikuje glede na vrednost naročila:

Poštnina znotraj Slovenije:

Vrednost naročila do 100,00 €  – poštnina do 5 kg znaša 4,00 € (DDV je vključen)
Vrednost naročila nad 200,00 € – poštnina BREZPLAČNA
Osebni prevzem v trgovini Toper Kranj (Savski Otok) – poštnina se ne obračuna, ni stroškov obdelave.

Poštnina države EU:

Vrednost naročila do 100,00 € – poštnina do 5 kg 20,83€ + DDV
Vrednost naročila nad 300,00 € – poštnina BREZPLAČNA

Poštnina za države izven EU:

Poštnina za države izven EU se obravnava individualno. Preko elektronske pošte vas bomo obvestili o strošku dostave in uredili potrditev naročila. Stroški carine niso vključeni, odgovornost zanje prevzema kupec.

 

DODATNE STORITVE IN POSEBNOSTI

Za izdelke kupljene v Toper pripadajo kupcu enake storitve izvedene kot za izdelke kupljene v fizični maloprodajni. Storitve se izvajajo na enak način in po trenutno veljavni ponudbi oz. ceniku, ki velja na dan nakupa.

 

OPOZORILA IN OMEJITVE

V spletni trgovini Toper ne veljajo vse prodajne aktivnosti, ki se izvajajo v fizični maloprodajni mreži Toper, kot na primer vendar ne izključno: posebni popusti za člane klubov, posebne akcije kot npr. 3 za 2, drugi 50% ceneje, unovčevanje tiskanih kuponov Toper s popusti itd.

 

GARANCIJA

Garancijo za izdelke in reklamacijo izdelkov, ponudnik zagotavlja skladno s pozitivno zakonodajo Republike Slovenije.

Ob prijavi reklamacije se napiše reklamacijski zapisnik v dveh izvodih, enega prejme kupec. Na reklamacijskem zapisniku se zapišejo kupčeve ugotovitve in zahtevano izbirno pravico glede rešitve reklamacije. Kupec ima pravico do izbire rešitve, njegova zahteva (zamenjava blaga, dobropis ali vračilo denarja) se zabeleži na reklamacijskem zapisniku. Reklamacijski zapisnik se napiše v eni izmed poslovalnic v dveh izvodih, en izvod se posreduje kupcu.

Toper je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri Topru. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Toper je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

 

REKLAMACIJA

Kupec lahko prijavi reklamacijo:

  • pokliče v klicni center na + 386 4 292 6111.
  • pošlje elektronsko sporočilo na info@toper.si
  • v eni izmed izbranih prodajaln Toper, prodajna mesta so opredeljena na kontaktni podstrani

Vsako pritožbo in reklamacijo bo ponudnik obravnaval v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije na izdelke oziroma storitev lahko sporočite na e-naslov info@toper.si in telefon + 386 4 292 6111.

V primeru opravičene reklamacije je kupec opravičen do vračila stroškov prevoza ali pošiljanja do višine stroškov prevoza po veljavni tarifi ponudnikov dostave.

Podjetje Toper d.o.o.  nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPOT. V primeru reklamacije izdelka iz naslova stvarne napake vas prosimo, da izdelke vrnete in priložite izpolnjen obrazec Zamenjave in vračila, v katerem opišete napako, ki ste jo zaznali na izdelku. Paketu priložite tudi foto kopijo računa. V reklamacijo sprejmemo samo nepoškodovane izdelke. Vrnjen izdelek bomo predali v reklamacijsko službo, ki bo ocenila upravičenost reklamacije. O rezultatu postopka in nadaljnjih korakih vas bomo obvestili v roku 8 dni po prejemu reklamacije. Toper do.o. ne odgovarja za napake in morebitno nastalo škodo, ki nastane ob nepravilni uporabi in vzdrževanju izdelka.

Izdelke vrnite na naslov:
TOPER TRGOVINA TOPER, Stara cesta 25 b 4000 Kranj.
Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo po elektronski pošti info@toper.si ali pa na telefonski številki + 386 4 292 6111.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika na naslove, razvidne na spletnih straneh ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Toper d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora (skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov). Kot ponudnik spletne trgovine na območju republike Slovenije, objavljamo elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

 

Odstop od pogodbe, vračilo blaga ali zamenjava

Izpolnite obrazec in označite svoje želje.

Odstop od pogodbe

Kupec, ki je potrošnik, lahko v roku 14-ih koledarskih dneh dni od prejema izdelka, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev (43.členZVPot). Vračilo je možno uveljavljati pri izdelkih, ki niso nošeni. Vračilo izdelka po naročilu oziroma po meri ni možno. Odstop od pogodbe kupec sporoči na elektronski naslov info@toper.si, po pošti ali neposredno v poslovalnici. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od odstopa od pogodbe (nakupa) skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe.
Vračilo artikla poteka po pošti, na naslov: TOPER TRGOVINA TOPER, Stara cesta 25 b 4000 Kranj.

Vračilo izdelk-a/ov

Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z vračilom izdelkov je strošek poštnine pri vračilu blaga.
Kupnino vam bomo povrnili v roku 14 koledarskih dni na TRR, ki ga boste vpisali v obrazec vračila in zamenjave. Vrne se vplačan znesek, na TRR kupca. Ponudnik si pridržuje pravico, da zadrži vračilo prejete kupnine dokler ne prejme vrnjenega izdelka oz. dokler kupec ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj ponudniku. Ponudnik prejeta plačila kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva.Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od odstopa od pogodbe (nakupa) skupaj z obrazcem za vračilo, ki ga lahko natisnete tukaj.

Zamenjava blaga

Potrošnik lahko v roku 14 koledarskih dni od prejema pošiljke artikel zamenja. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte v paket in ga pošljite na naš naslov. Priložite obrazec, ki ga lahko natisnete tukaj.

Nov izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času.

Poštnino vračila blaga in vnovičnega pošiljanja krije kupec sam.

Prejeto blago se mora vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži, nespremenjeni količini, z originalnimi obesnimi etiketami, razen v primeru, če ste blago/paket prejeli uničeno ali poškodovano, o čemer nas morate obvestiti in v primeru poškodovanega paketa na Pošti Slovenije ali GLS oddati pritožbo.

Poškodovan izdelek

Če je izdelek poškodovan ali se je po uporabi nepričakovano in neprimerno deformiral , ga lahko vrnete na naš naslov. Izpoljete obrazec za vračilo izdelkov, ki ga boste potrebovali ob vračilu izdelkov. Na njem se nahajajo navodila, ki jih pozorno preberite in pravilno vpišite vse potrebne podatke za vračilo. Vrnjen izdelek bomo predali v reklamacijsko službo, ki bo ocenila upravičenost reklamacije. O rezultatu postopka in nadaljnjih korakih vas bomo obvestili v roku 8 dni po prejemu reklamacije.

Toper odgovarja za skrite napake, ne odgovarja pa za napake in morebitno škodo, ki nastane ob nepravilnem vzdrževanju izdelka.

Strošek pošiljanja je v primeru upravičene reklamacije na strani Topra d.o.o.

Postopek vračila ali zamenjave blaga ( splošno)

Vaš paket je poleg naročenega blaga vseboval račun in obrazec za vračilo izdelkov, ki ga boste potrebovali ob vračilu ali zamenjavi izdelkov. Na njem se nahajajo navodila, ki jih pozorno preberite in pravilno vpišite vse potrebne podatke za vračilo.

Stroški poštnine ob vračilu ali zamenjavi v znesku poštnine ( 4,00 Eur) so breme kupca, razen v primeru krivdnih okoliščin s strani Toper, o čemer nas morate predhodno obvestiti, kot je navedeno na obrazcu Vračila in zamenjave, ki ste ga prejeli skupaj z naročenimi izdelki.

V kolikor blaga ni mogoče vrniti, zaradi njegove narave po pošti, lahko kupec obvesti Toper d.o.o., glede prevzema.
V primeru vračila na podlagi krivde spletne trgovine Toper , boste pisno prejeli naše soglasje o vračilu izdelka na naše stroške. Izdelek morate vrniti preko GLS pri čemer na SPREMNICO – obrazec za oddajo paketa, NE VPISUJETE VREDNOSTI ali ODKUPNINE, vpišete le naslovnika in pošiljatelja.

Naslov za vračila in zamenjave  – kam lahko vrnem artikel?

Artikel morate vrniti v nespremenjeni in nepoškodovani obliki (beri prejšnji odstavek) preko GLS, na naslov:
Toper trgovina Kranj
Stara cesta 25,
4000 Kranj

 

Vračilo Toper spletna trgovina

Priložite pravilno in popolno izpolnjen obrazec za vračilo in zamenjavo blaga, ki ste ga prejeli v paketu skupaj z računom in izdelki. Obrazec je na voljo tudi tukaj.

Stroški pošiljanja – tabela

1. Naročila za Slovenijo
Vrednost naročila    
Poštnina do 5 kg 4,00 (z DDV)  
 
2. Naročila za države v EU
Vrednost naročila    
Poštnina do 5 kg 20,83 € + DDV  
 
3. Naročila za države izven EU
Vrednost naročila po dogovoru po dogovoru
Poštnina do 5 kg stopite v stik z nami stopite v stik z nami

 

VARNOST

Zaradi zaščite pred zlorabami plačilnih in kreditnih kartic ponudnik lahko preverja informacije, povezane z naročilom kupca.

Ponudnik prejme podatke, ki se nanašajo na naročilo kupca. V primeru, da kupec ne posreduje zahtevanih podatkov, lahko to ovira izvedbo njegovega naročila. V primeru, da se plačilo ne izvede zaradi zlorabe kreditne kartice, bo to dokumentirano. Vsakršna sumljiva ali neobičajna raba kreditnih kartic bo sporočena pristojnim organom.

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil, skladno z izvajalcem, s katerim ima sklenjeno pogodbo za namen izvajanja storitev plačevanje preko spleta. na e-naslov info@toper.si in telefon + 386 4 292 6111.

 

ZASEBNOST IN ZAŠČITA OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se obvezuje, da bo vse osebne podatke in zasebne podatke uporabnika/uporabnikov ter podatke o nakupnih navadah kupca/kupcev uporabljal in hranil v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov.

Ponudnik neposredno zbira informacije, ki jih kupci navedejo ob naročilu. Ponudnik teh informacij ne razkriva tretjim osebam oz. jih bo razkril tretjim osebam zgolj ob izpolnjenih pogojih iz Zakona o varstvu osebnih podatkov.

Spletne strani za naročilo izdelkov ter prenosi so zaščiteni in ustrezno tehnično oz. elektronsko varovani.

Ponudnik se obvezuje, da bo sprejel vse razumne varnostne ukrepe za zagotovitev varnosti vseh podatkov za plačilo pri naročilu kupca. Ponudnik ne odgovarja za morebitne krajo podatkov, razen v primeru malomarnosti ponudnika.

Ponudnik se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov (obiskovalcev in kupcev), skladno z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov.

Ponudnik za zakonsko določen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine Toper, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, vse v zvezi z naročilom) in ostalo z naročilom povezano in potrebno komunikacijo.

Ponudnik bo osebne podatke uporabljal tudi za namene neposrednega trženja in proučevanja nakupnih navad na podlagi podatkov o kupljenih izdelkih in posledično ciljnega trženja. Uporabnik lahko kadarkoli pisno zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke o nakupovanju za prej navedene namene.

Uporabnik baze podatkov je Toper d.o.o. in v njej zaposlene osebe, ki z bazo upravičeno upravljajo. Za potrebe izvajanja programa, analize in različnih poizvedb lahko Toper d.o.o. sodeluje z zunanjimi partnerji, s katerimi ima sklenjene ustrezne pogodbe o varovanju osebnih podatkov.

Uporabnikovi/kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam oz. se ne bodo uporabljali v nasprotju z njihovim namenom, razen v primeru, da se bo uporabnik/kupec izrecno in ustrezno strinjal z drugimi izrecno opredeljenimi nameni uporabe teh podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega informacijskega sistema oz. elektronske naprave.

V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ima kupec pravico do dostopa in popravka svojih osebnih podatkov, ki jih poseduje ponudnik. Podatke lahko popravi v svojem uporabniškem profilu v spletni trgovini Toper ali pa s pisnim zahtevkom ponudniku, kateremu mora predložiti dokazilo o svoji identiteti in naslovu.

V primeru morebitnih vprašanj v zvezi z varstvom osebnih podatkov na spletni trgovini Toper je ponudnik dosegljiv na kontaktnih naslovih, ki so objavljeni na spletnih straneh ponudnika.

 

SPLOŠNA PRAVILA UPORABE KARTICE UGODNOSTI »TOP KLUB«

I. Splošne določbe

1. člen

Ta splošna pravila uporabe kartice ugodnosti »TOP klub« (v nadaljevanju: splošna pravila), ki so sestavni del izpolnjene pristopnice, urejajo in opredeljujejo: temeljne pojme, postopek za pridobitev kartice, uporabo kartice, izgubo, krajo ali zlorabo kartice, trajno ali začasno omejitev pravice uporabe kartice, reklamacije, varstvo osebnih podatkov, spremembe podatkov ter veljavnost in prenehanje splošnih pravil.

2. člen

Posamezni pojmi, uporabljeni v teh splošnih pravilih, imajo naslednji pomen:

Izdajatelj je podjetje TOPER d.o.o., s sedežem Glavnem trgu 18, 3000 Celje, matična številka:
6433596000, davčna številka: SI 38571501.

Kartica je kartica ugodnosti »TOP klub«. Kartica je instrument, s katerim lahko imetnik pri nakupu izdajateljevega blaga oz. storitev pridobi dodatne ugodnosti, ki jih določajo ta splošna pravila. Kartica je last izdajatelja.

Ugodnosti, ki jih lahko pridobi imetnik kartice, so dobroimetje v višini določenega denarnega zneska, ugodnosti v obliki popusta, dodatne ugodnosti, storitve ipd.

Pristopnica je obrazec, ki ga prosilec oziroma potencialni imetnik kartice izpolni in podpiše ter s tem hkrati poda soglasje k tem pravilom in članstvu v »TOP klubu«. Sestavni del pristopnice tvorijo ta splošna pravila. Izpolnjena in podpisana pristopnica skupaj s splošnimi pravili predstavlja pogodbo med imetnikom in izdajateljem kartice. Podpisana pristopnica je dokaz o sklenitvi te pogodbe.

 

II. Postopek za pridobitev kartice

3. člen

Prosilec kartice je lahko vsaka fizična oseba, ki je dopolnila 15 let in izpolnjuje druge pogoje, ki jih določi izdajatelj. Prosilec kartice mora pravilno in popolno izpolniti pristopnico. Prosilec pravilno in popolno izpolnjeno pristopnico odda na enem izmed izdajateljevih sprejemnih mest (navadno trgovina TOPER ali spletna trgovina TOPER).

Prosilec s podpisom pristopnice potrjuje, da se je s temi splošnimi pravili seznanil ter da z njimi v celoti soglaša. Prosilec soglaša, da lahko izdajatelj preveri vse podatke, navedene na pristopnici in zbere dodatne informacije o prosilcu iz zbirk osebnih podatkov.
Pooblaščena oseba lahko na sprejemnem mestu po prejemu pristopnice preveri istovetnost prosilca tako, da vpogleda v njegov osebni dokument in hkrati preveri podatke, navedene v pristopnici. V kolikor so podatki popolni in pravilni, s podpisom pristopnico potrdi in jo tako sprejme ter nato posreduje na sedež izdajatelja. V nasprotnem pa pristopnico zavrne kot nepopolno.

Ob vseh zgoraj izpolnjenih predpogojih izdajatelj odloči o prejeti pristopnici po lastni presoji in svojih odločitev ni dolžan pojasnjevati. Na osnovi izdajateljeve odobritve pristopnice le-ta izda ter posreduje imetniku kartico bodisi na samem sprejemnem mestu ali po pošti na imetnikov naslov, naveden na pristopnici.

 

III. Uporaba kartice

4. člen

Kartica ni prenosljiva, zloraba kartice je kazniva. Imetnik ima lahko naenkrat v lasti le eno kartico.

5. člen

Kartica velja do preklica. Imetnik lahko kadarkoli pisno odpove ta splošna pravila in pristopnico z odpovednim rokom 1 meseca. Izdajatelj bo ob prejemu pisne odpovedi imetnika črtal s seznama imetnikov kartic. V primeru izgube ali kraje kartice, mora imetnik o tem obvestiti izdajatelja, ki mu bo izdal novo kartico.

6. člen

Izdajatelj imetniku omogoča koriščenje dodatnih ugodnosti z naslova vsakokrat veljavnih prodajnih in drugih akcij s strani izdajatelja.

7. člen

Imetnik kartice odgovarja za varno hranjenje in pravilno uporabo kartice, tako da v največji meri prepreči zlorabo, izgubo ali krajo kartice. Imetnik mora zagotoviti predvsem naslednje:

  • kartice ne sme prepogibati, izpostavljati prekomerni toploti ali kakorkoli drugače (fizično) poškodovati,
  • hrani kartico na način in na takem mestu, da se v čim večji meri prepreči izguba, kraja oziroma drug neupravičen odvzem in zloraba kartice ter posledično nastanek morebitne materialne škode (npr. kartico ima vedno pri sebi in pod nadzorom),
  • kartice ne sme posojati ali omogočiti njene uporabe, saj jo lahko uporablja le imetnik kartice,
  • pri vsaki uporabi kartice ne izpusti iz vidnega polja.

Imetnik je dolžan upoštevati tudi druga navodila, opozorila ali nasvete izdajatelja, ki se nanašajo na uporabo kartice in katere izdajatelj objavi ali jih neposredno sporoči imetniku.

Neizpolnjevanje obveznosti skrbnega ravnanja s kartico, ki jih določajo ta splošna pravila v tem poglavju, se štejejo za kršitev teh pravil in za hudo malomarnost pri izpolnjevanju obveznosti skrbnega ravnanja s kartico in varnostnimi elementi kartice.

 

IV. Izguba, kraja ali zloraba kartice

9. člen

Če imetnik:

  • kartico izgubi,
  • sumi, da mu je bila ukradena,
  • sumi, da je bila kartica zlorabljena s strani tretjih oseb, pri čemer pa kartica ni bila izgubljena ali ukradena (primeri ponarejanja kartic ali zlorabe podatkov o kartici),

mora takoj, ko za dogodek iz prejšnjega odstavka izve oziroma bi moral izvedeti, vendar najkasneje v 24 urah po danem dogodku, o tem obvestiti izdajatelja. Imetnik o izgubi, kraji ali morebitni drugi zlorabi izdajatelja obvesti po telefonu (številka: 04 233 25 07).

10. člen

Takoj po prejemu imetnikovega obvestila oziroma prijave bo izdajatelj kartico preklical oziroma blokiral in o tem obvestil prodajna mesta. Imetnik ne sme uporabljati blokirane kartice in jo mora nemudoma uničiti.

Na osnovi imetnikove pisne prošnje izdajatelj imetniku izda novo kartico.

11. člen

V primeru, da imetnik najde kartico za tem, ko je že izvršil prijavo po 9. členu teh splošnih pravil, je ne sme več uporabljati in je kartico dolžan nemudoma uničiti.

12. člen

V primeru večkratne izgube ali kraje kartice izdajatelj ponovno izdajo kartice zaračuna po veljavnem ceniku izdajatelja, ali pa izdajo zavrne.

13. člen

V primeru, da uporaba kartice ni bila odobrena s strani imetnika (izguba, kraja ali zloraba), krije imetnik kartice škodo nastalo do trenutka, ko je izdajatelju podal prijavo po 9. členu teh splošnih pravil in mu sporočil vse potrebne podatke za izvedbo blokade.

Škodo, ki imetniku nastane kot posledica ukradene, izgubljene ali zlorabljene kartice, od trenutka podaje prijave dalje, krije izdajatelj.

V primeru uporabe kartice, ki je posledica imetnikove prevare, naklepa ali hude malomarnosti, krije celotno škodo imetnik.

 

V. Trajna ali začasna omejitev pravice uporabe kartice

14. člen

Izdajatelj si pridržuje pravico, da začasno ali trajno omeji ali odvzame pravico do uporabe kartice, v primerih:

  • ko imetnik z uporabo kartice krši veljavno zakonodajo in/ali določila teh splošnih pravil ali to poskuša storiti ali omogočiti kršitev drugi osebi,
  • objektivno utemeljenih razlogov, povezanih z varnostjo kartice,
  • obstoja suma, da gre za neodobreno ali goljufivo uporabo kartice.

15. člen

Kartico lahko imetniku v primeru suma zlorabe oziroma po predhodni uvrstitvi na seznam preklicanih/neveljavnih kartic ali navodilu izdajatelja odvzame tudi osebje na pooblaščenem prodajnem mestu.

 

VI. Reklamacije

16. člen

Vse reklamacije z naslova stvarnih napak na dobavljenem blagu in/ali opravljenih storitvah bo imetnik uveljavljal na pooblaščenem prodajnem mestu. Pri reševanju reklamacije bo sodelovala odgovorna oseba in pristojna služba izdajatelja.

Reklamacije, povezane s posamezno transakcijo, zneskom iz obračuna kakor tudi vse druge morebitne spore v zvezi z izdajo in uporabo kartice, rešuje pristojna služba izdajatelja.

Izdajatelj bo pri reševanju vseh reklamacij upošteval veljavne predpise, ki urejajo varstvo potrošnikov.

 

VII. Varstvo osebnih podatkov

17. člen

Prosilec s podpisom oziroma izpolnitvijo pristopnice poda izrecno osebno soglasje, da izdajatelj kot upravljavec zbirke osebnih podatkov, zbira in obdeluje osebne podatke, ki izhajajo iz njegovega pravnega razmerja z izdajateljem, in sicer naslednje kategorije osebnih podatkov:

  • podatke, ki se nanašajo na imetnika, med drugim: ime in priimek, datum rojstva, spol, kraj, ulica in hišna številka, poštna številka in pošta, občina, elektronski naslov,
  • podatki o nakupih in obračunanih ugodnostih, zlasti pa: datumi, vrste in vsebine nakupov, vrednosti
  • nakupov, načini plačila, obračunane ugodnosti,
  • podatke o poslanih oglasnih sporočilih, zlasti: datumi pošiljanja sporočila, vsebina oglasnih sporočil, načini pošiljanja sporočil.

Prosilec s podpisom pristopnice hkrati potrjuje resničnost vseh navedenih osebnih podatkov ter pod materialno in kazensko odgovornostjo sprejema ta splošna pravila.

18. člen

Prosilec z ustrezno izpolnitvijo in podpisom pristopnice soglaša, da izdajatelj te podatke obdeluje in zbira za namene izvajanja storitev v okviru danega pravnega razmerja med imetnikom in izdajateljem ter za spodaj navedene namene:

  • statističnih obdelav,
  • izvajanja trženjskih raziskav,
  • pošiljanja oglasnih gradiv,
  • obveščanja o novostih v izdajateljevi ponudbi in poslovanju izdajatelja ter njegovih poslovnih partnerjev,
  • obdelave preteklega nakupnega obnašanja,
  • telefonskega in pisnega anketiranja,
  • izgradnje baze podatkov za potrebe upravljanja odnosov s kupci,
  • za namene ciljnega trženja.

19. člen

V primeru, da prosilec soglasja iz 17. člena teh splošnih pravil ne želi podati, mu izdajatelj kartice ne bo izdal. Imetnik lahko kadarkoli prekliče soglasje za pošiljanje oglasnega gradiva, obveščanja o novostih v ponudbi in poslovanju izdajatelja ter njegovih poslovnih partnerjev. Prav tako lahko imetnik kartice kadarkoli prekliče soglasje za ciljno trženje.

Soglasje se lahko prekliče pisno na naslov TOPER d.o.o., Glavni trg 18, 3000 Celje , s pripisom Preklic, na elektronskem naslovu info@toper.si ali na telefonski številki : 04 233 25 07.

20. člen

Izdajatelj zagotavlja, da bo prejete osebne podatke imetnikov kartice in vse ostale podatke, obdelane pri uresničevanju svojih zakonitih interesov, ki prevladajo nad interesi imetnika, ščitil pred nepooblaščenim razkritjem in posredovanjem nepooblaščenim tretjim osebam, in sicer v skladu z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.

21. člen

Izdajatelj bo hranil osebne podatke le toliko časa, kolikor je to potrebno za dosego namena, za katerega so se zbirali ali nadalje obdelovali. Podatki o imetnikih kartice se hranijo še 1 leto po prenehanju pravnega razmerja med izdajateljem in imetnikom. Podatki o poslanih oglasnih sporočilih se hranijo do preklica soglasja za ciljno trženje.

22. člen

Imetnik z danim soglasjem iz 17. člena teh splošnih pravil hkrati soglaša in pooblašča izdajatelja, da za namene, določene v teh splošnih pravilih, posreduje podatke o imetniku svojim podizvajalcem na ozemlju Republike Slovenije, s katerimi ima sklenjene pogodbe o obdelavi podatkov in ki podatke obdelujejo v njegovem imenu in za njegov račun.

23. člen

Imetnik s podpisom oziroma izpolnitvijo pristopnice potrjuje, da je seznanjen z vsemi relevantnimi pravicami, kot so npr.: pravica do vpogleda, prepisa, kopiranja, popravkov, blokiranja in izbrisa njegovih osebnih podatkov, v skladu z veljavnim zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.

 

VIII. Spremembe podatkov

24. člen

Imetnik je dolžan najkasneje v osmih dneh po nastanku spremembe oziroma v osmih dneh po vsakokratni zahtevi izdajatelja le-temu pisno sporočiti vsako spremembo oziroma dopolnitev podatkov, pomembnih pri poslovanju s kartico (zlasti ime, priimek, naslov itd.).
V primeru, da imetnik ne dopolni oziroma sporoči spremenjenih podatkov, lahko izdajatelj prekliče veljavnost kartice ali jo odvzame.

Če mora izdajatelj zaradi spremenjenih podatkov imetnika izdelati novo kartico, mora imetnik v skladu s temi splošnimi pravili staro kartico uničiti.

V primeru izdaje nove kartice izdajatelj lahko zaračuna s tem povezane stroške imetniku po veljavnem ceniku izdajatelja.

 

IX. Končne določbe

25. člen

Vsakokrat veljavna splošna pravila so objavljena na spletni strani: www.toper.si. Enako velja za morebitne spremembe in dopolnitve veljavnih splošnih pravil nastale zaradi spremenjene poslovne politike izdajatelja ali veljavne zakonodaje.

O nameravani spremembi splošnih pravil oziroma uveljavitvi novih splošnih pravil bo izdajatelj obvestil imetnike najmanj 14 dni pred predvidenim začetkom uveljavitve spremenjenih oziroma novih splošnih pravil.

Šteje se, da je bil imetnik o spremembi oziroma dopolnitvi obveščen z dnem objave novih oziroma spremenjenih ali dopolnjenih splošnih pravil na spletni strani izdajatelja.

26. člen

Ob napovedani uveljavitvi novih ali spremenjenih splošnih pravil lahko imetnik odpove veljavna splošna pravila in pristopnico tako, da poda pisno izjavo o odpovedi pred predvideno uveljavitvijo novih oziroma spremenjenih pravil.

27. člen

Morebitne spore bosta izdajatelj in imetnik reševala sporazumno, v primeru neuspeha pa pred stvarno pristojnim sodiščem v Celju.

28. člen

Ta splošna pravila začnejo veljati z dnem 1.05.2018

Z uveljavitvijo teh splošnih pravil prenehajo veljati predhodna splošna pravila.

 

Ljubljana, 01.05.2018
TOPER d.o.o

Shopping cart

Close